Serpilikra evet ikisinde var ama ben kalabalık aileyi seviyorum bi ikincisi de ben tek kız olarak büyüdüm hep bi kı kardeşim yada ablam olsun istemiştim Allah nasip kısmet ederse kızıma bi kız kardeş olursa diye de istedim üçüncüyü 😂seviyorum ya çocukları 😊