Jrhazar bende yeni çektirdim. Adetim çarşamba bitti, cuma hsg çekildi öyle diyim. Ama adetin ilk gününden sayıyor doktor 10.gün demişti ben 11. Günde çekildim. Anestezisiz çekildim ve rahat geçti hiç anesteziye ilaç almaya gerek yok. Zaten çekmeden önce muayene ediyor ve ağrı kesici fitil yerleştiriyor.