Jrhazar kesinlikle rahat ol hiçbir şey olmayacak. Sadece ufacık bir an belki 20saniye anca sürüyordur böyle adet sancısının en yoğun olduğu günlerdeki gibi bir sancı vuruyor ve hemen o an geçiyor. Normal şekilde kalkıp gidiyosun. İnş kolayca geçecektir seninkide çünkü zatem vajinal muayeneden farksız diyebilirim. O sancısa ilaç verildiği için oluyor ve bitiyp hemen kalkıyosun. Senind böyle kolayca geçicek eminim azıcık acıdan ne olmuş yeri geliyo iki gün üç gün çekiyoruz o adet sancısını