CansuDRY Jrhazar Ben de anestezisiz çektirdim. Çok kolay oldu. Çektirdikten hemen sonra hamile kalamadım ben.
Didemf Bende çektirdim hiç ağrım olmadı tüplerde açık çıktı çektirdikten sonra ilk ay hamile kaldım ☺️
Minik11 Adetim bitti diger gün çektirdim . Özel hastanede. Anestesi altında oldum ağrı sızı hiç-birşey olmadı
Flyderndkk Ben geçtiğimiz çarşamba çektirdim. Adetim pazartesi bitmişti. Öyle dayanılmaz ağrı olmuyor biraz rahatsızlık hissettim sadece o da normal tabi. Anestezi almaya gerek yok bu kadar kısa süren bir işlem için bence.
Flyderndkk Jrhazar 3. Gün şart değil. Ama adet biter bitmez çekilmek daha doğru. Hem rahimiçi temizlenmiş ve incelemiş oluyor hem de gebelik ihtimali ortada olmuyor. Onun için doktorlar adet bitiminde çekmeyi tercih ediyorlar. Görüntü daha net elde ediliyor
Cananyildiz Jrhazar ben anestezisiz cektrdm çok acılı geçti.Tüplerin durumuna,acı eşiğine göre degisiyor