Ben konu başlığını aşı olanlar için açıp nasıl geçtiğini paylaşalım diye açmıştım ama, aşı karşıtları hoooop sızdı ve hemen çatır çatır yazmaya başladı. Karşıt olan arkadaşlar, fikriniz de düşünceniz de kendinize. Burda kimse kimseyi etkilemeye çalışmıyor, herkes bebeğini ve kendini düşünüyor bunu sorgulamak sizin haddinize değil. lütfen fikrinizi kendinize saklayın. Kimsenin vebaline girmeyin. Kışın dükkanı kapanan esnafın boğazından geçmeyen ekmeğin hakkı nasıl bu karşıtlıkla nasıl ödenir biraz onu düşünün.