ahemsiree bende hamile olduğumu bilmeyerek 2 doz aşı oldum. Doktoruma söylediğimde corona olmaktan iyidir dedi, hamile kadınlar daha çok ağır geçiriyormuş bu illeti. Şu an 14 haftalığız. 1.dozda bir şey yoktu ama 2.dozda resmen 2 gün süründüm. O kadar kötüydüm ki şaşıp kaldım. Normalde bağışıklık sistemim çok güçlüdür kolay kolay hasta olmam ama bu sefer çok ağır geçti. Kusma, ishal, aşırı halsizlik, baş ağırısı… ne varsa hepsini yaşadım. Pişman miyim hayır ama bu kadar erken haftalarda yaptırmazdım diye düşünüyorum. Allahtan her şey iyi gidiyor maşallah 🧿