elfmoom boşver gerçekten ne anlatsan ne desen anlamayan anlamıyor. Kendi hayal dünyalarında yaşıyor çoğu insan. Yıllarını, emeklerini, ömürlerini adamış bilim insanları yerine kahvedeki Mehmet amca veya komşu Ayşe teyze daha çok değer görüyor bizim ülkemizde. Yazık çok yazık.. sonrada işte hastanelerde yoğun bakımlarda gencecik ölen insanlar. Bırakın kendi sağlığınızı, bir başkasına bulaştırırsam istemeden ölümüne sebep olursam diye korkudan bile aşı olmak gerekir. Ama bazı insanlarda toplumsal bilinç yok maalesef.