esmerrmm 2hafta gerilik var kuzum amin inşallah öğrendiğimden beri kendimi muza süte filan boğdum bakalım perinatologa baktığı dönemlerde nilüfer hanım var sekreteri o sağolsun bana randevu ayarlıyo söylüyorum alamıyorum diye dün mesela aradım hastaneyi sadece alev hanım ordamı değil mi diye öğrenip öyle gelecektim danışma kayıta bağlamıyo sinir oldum mst yakipliyim dedim nilüfer hanım gel bakarız randevu almana gerek yok dedi diyorum randevusuz bakmıyolar diyo deli oldum inşallah yarın ordadır alev hanım kadın o tarz konularda çok anlayışlı yani azar kaymış dedin hiç acımaz yani oyüzden çok seviyorum alev hanım dediğim gibi yırtık derler ya öyle biri 😂