Ben doğum yapmadım ama geçen hafta kadın doğumda yattım. Odalar iki kişi ama çok geniş. Tek kişilik oda da var ama boş bulmak şans işi. Bir refakatçiye izin veriyorlar ve baba da bebeği görebiliyor. Öyle on dakika değil oldukça uzun duruyorlar. Odanın içine ziyaretçi almıyorlar ama odaya giderken bir yerde koltuklar var oraya ziyaretçi gelebiliyor. Eşlerden de 1 saat dahi duranı gördüm. Doktorlar hemşireler iyi azarlayan birine denk gelmedim aksine çok tatlı davranıyorlar. Odada tuvalet banyo var gayet temiz ve klozette bastığında değişen örtülerden var. Yemekleri de iyi. Tabi doğumhane kısmını görmedim sadece doğuran karı gördüm :)