esmerrmm muayene diye gidip düzenli sancım oldu kuzum alev hanım ilk nstyi beğenmedi bebek hareket etti bi ara kalp atışı oyüzden düştü acil doğuma fönderdi serum taksınlar çatıma baksınlar nst çeksinşer dedi ilk muayene aietti açıklık yok spmra seryium taktılar serum bitti natye girdim birden sancım olmaya bailadı bayağıda sürdü hatta kadın daha önce oldumu desi hayır ara ara oluyodu bu kadar olmuyodu gizli gizli sunimi verdiniz dedim aşk olsun dedi güldü hatta sonra tekrar çatala yattım ilk aparatla bakmıştı sonra ulturasonla sonrada elle muayene etti açılmam yoktu 4 saat spnra tekrar gel dedi tekrar bakalım o arada alev hanımın yanına çıktım oda 4 saat bekle dedi istersen eve gidebilirsin dedi ama bebek hazır geliyo haberin olsun bişey olursa gelirsin yine dedi bende eve geldim evdede biraz sancım oldu ama sık değil çatalda muayene eden kadın leke gelebilir korkma dedi elle muayene ettiğim için olacak dedi bemde nişan olarak kabul edebilirmiyim dedim oda nişanla alakası yok auyun gelirse doğum başlar dedi evdeyim bekliyorum işte 😂 buarada bebek 36 görünüyo 38 olmama rapmen alev hanımda 38i baz aldı bebeğinde kilosu 2900 olmuş dedim gelişim geriliği olurmu acişdeki kızlar bebek büyümüş artık gelişim geriliği olmaz düşğk kilo olur korkma dedi bide bacakları uzunmuş bakalım hayırlısı ile inşallah doğururum tez zamanda 🤭😂 uzun oldu kusura bakma canım ☺️