deletedmom2014 birde bende ameliyathanede çalışıyorum her gün bir çok serklaj operasyonuna giriyordum ama ordan çıktıktan sonrasını bilmiyordum, enfeksiyon kapan da oluyormuş bu yüzden bebeğini kaybeden de varmış, dikiş tutmayan işe yaramayanda şimdi bunları okudukça serklajdan da çok korkar oldum bir yandan hiç yaptırmak istemiyorum salı günü gidicem ama daha da kısalmışsa o an serklaj yapıcam dicek biliyorum berbat bir durumdayım yani hiçbir yönden iyi düşünemiyorum