Selam kızlar … 19+3 haftalık hamileyim. 2 haftadır yatak döşek hiç kalkmadan yatıyorum. Bebeğin eşi aşağı yerleşimli ve rahim ağzı uzunluğum sınırdaydı en son şuan ne durumda bilmiyorum . Ağrıdan sancıdan bıktım artık 😢Yemeğimi kayınvalidem getiriyor evimi kayınvalidem temizliyor ayağa bile kalkmıyorum . 2 güne kadar iyidim hep yatıyordum dün bi kaç iş yaptım evde sürekli yatamıyorum ağrım da olmayınca düzeliyor muyum filan dedim . Gece yine uyuyamadım vajina içi sızlıyor, kasıklarım ağrıyor… Rahim ağzı dikilecek mi dikilmeyecek mi her doktor farklı bişey söylüyor. Biri fitil kullan geçer diyor biri riskli bir durum yok diyor bu nedenlerden bebeğini kaybeden çok annenin yazısını okudum . Bebeğim sürekli tekmeliyor hareket ediyor onu kaybetmek istemiyorum. Kızım derken bile sesim titriyor 😔 İçim çok dolu artık buraya yazmak istedim . 2 doktora gittim biri 7. Ayda serklaj yaparız diyo biri sadece yat diyo . 22. haftada eğitim ve araştırma hastanesi öğretim üyesi profesöre randevu aldım. Son kararı o verecek. Bunada şükür diyorum ama çok yoruldum napacağımı şaşırdım artık 😞