deletedmom2014 çok geçmiş olsun öncelikle, bende de rahim agzi kisaligi var 1 buçuk aydır yatıyorum , bayramdan önce bi tane profesör buldum perinotolog ,adam yurt dışında çok iyi hastanelerde bile çalışmış , dedimki onun azından çıkan neyse ona inanacağım ona gore hareket edeceğim , ölçtü rahim ağzını ama vajinal değil üstten ultrasonla ( vajinal ölçüm daha kesin sonuç veriyormuş duyduğum kadarıyla) neyse bana çok riskli değilsin dedi sürekli yatmana gerek yok dışarı çıkabilirsin dedi ben de bayramda kendimi çok yormamak kaydıyla çıktım bayramımı yaptım maalesef bi gün sonra acillık oldum , demem o ki doktorlar risk yok dese de siz yine de tedbiri elden bırakmayın lütfen, ben başına geldiği için söylüyorum , k.bakmayin uzun oldu biraz