Havva1995 holly evet biraz öyle bana hiçbir şey demiyorlar solunum sıkıntısı var dediler o kadar inşallah bu hafta cıkar
Ssgndz 34+5 doğum yaptım canım 8 gün kuvozde kaldı bebeğim bugun 40mız cıktı cok sükür hic sıkma canını bol bol dua et🙏🏻
Nurhanimm Havva1995 Gunu dolunca cikarirlar. 38. Haftayi beklerler en gec cunku kilosu iyiyse akciger gelisimi icin bekliyo suan kuvozde bebek cok durmaz merak etmeyin 33 hafta dogan bile 18 gun kaliyo kuvezde
Ssgndz Havva1995 İnşallah canım benim de solunum sıkıntısı vardı kanında enfeksiyon çıktı kalbinde açıklık çıktı ama Allaha şükür şu an hiçbir şey yok
Bebegimgeliyo Havva1995 benimde çok kaşıntım var ama kan idrar verdim sağlık ocağında bişey çıkmadı doktora netten arastırdım gebelik kolestası olsa verdiğim kanda belli olurmuydu dedim olurdu dedi değerlerin iyi dedi
Gizemsrdrgl Havva1995 37. Haftayı doldurmadan çıkarmazlar canım 37. Haftanın sonunda ciğerleri gelişimini tamamlamış oluyor. Sağlıkla çocuğunu kucağına al inşallah 🙏🏻
Havva1995 Gizemsrdrgl ya kimisi 33 haftada doğum yapmış 1 hafta sonra cıkmış 😔 inşallah benimki de cıkar