Havva1995 Acaba günü dolunca mı cıkarıyırlar yoksa iyileşinceye mi doktor birsey demiyor kimisi günü dolunca diyor bugün tam 10 gün oldu küvezde solunum sıkıntısı var doktor ne zaman cıkacagını söylemiyor erken doğup erken cıkan var mı
pnrysfdnz Havva1995 sağlıkla kucağınıza alın hemen insallah 😇 kac kilo dogdu acaba ne hibi sıkıntıları vardı. Bende 35 olcam ve erken doğum riski var bizdede
mucizem09_ Havva1995 canim benim eltim 35+5 ken erken dogum yapti 15gun kuvezde kaldi icini ferah tut cikar tamamen bebisine bagli
iremgun Havva1995 ciğer geliştirici olmuş muydunuz doğumdan önce? Ciğer geliştirici olmuştu bir yakınım 33te doğum yaptı 10.gün küvezden çıktı. İnşallah sizin de bir an önce toparlar yanınıza gelir miniğiniz sağlıkla🙏🍀 haftanız kötü değilmiş çıkar en yakın zamanda İnşallah üzülüp stres yapmayın sütünüz kesilmesin bize doktor sütle beslenme önemli demişti.
Alyaesmaa Havva1995 35+2de 2165 doğdu 3gün küvezde kaldı sizinki kaç kilo doğdu belki ondandır ben ciğer geliştirici vurulmamıştım erken doğum riskim yoktu bir anda geldi
Havva1995 pnrysfdnz gebelik koleztası cıktı hiçbirşeyden haberim yoktu erken dıgum riski de yoktu bi anda öğrendim bi Anda ameliyat oldum bebeğim kilosu 2.400 solunum sıkıntısı var inşallah hemen cıkar
mucizem09_ Havva1995 hicbi sorunu yoktu cok sukur solunum sorunu vardi sadece onun icin yatti 37 haftasinda verdiler alakasi yok 40 haftayla bebisin solunumu iyi reflexsi iyiyse tutmazlar okadar
Havva1995 iremgun benm dıgum aniden oldu carsamba ciğer geliştirici iğne yapıldı Cuma acil olarak sezeryana alındım bugün 10 gün oldu 35 hafta dogdu solunum sıkıntısı var sadece inşallah cıkar bu hafta dua edin inşallah Allah razı olsun ❤️🙏🏻
Havva1995 Alyaesmaa benimde yoktu erken dıgum riski bi anda belli oldu gebelik koleztası cıktı carsamba ciğer geliştirici iğne vuruldum Cuma günü sezeryan oldum 10 gün oldu hala küvezde bebeğim 2.500 kilo
iremgun Havva1995 tamam zaten ciğer geliştiricinin üstünden 2 gün geçmesi yeterliymiş. Doktorum öyle demişti ben de oldum ciğer geliştirici de. İnşallah sağlıkla çıkacak en yakın zamanda bolca dua ederim tabi😊🙏🍀💕
Havva1995 Bebegimgeliyo kaşıntım vardı aşırı derecede ama kimse bilemedi üstüne düşmedi sonra muaneye diye gittim 35 haftada değerlere bakıldı sonra o gün acile alındım sezeryan oldum
Bebegimgeliyo Havva1995 benimde çok kaşıntım var ama kan idrar verdim sağlık ocağında bişey çıkmadı doktora netten arastırdım gebelik kolestası olsa verdiğim kanda belli olurmuydu dedim olurdu dedi değerlerin iyi dedi
Elifkubi Havva1995 Benim arkadasimda 35+2 de dogum yapti . Bebegi 1 hafta küvezde tuttular kilosuda 2300 dü . Insallah bebisinizde en kisa surede küvezden çikar ❤❤