melekVzeynepE evet önce az az kaşınıyordum doktora söyledim birsey olmaz dedi hepte özele gittim yani bilemedi kimse doğumuma 1 ay var 35 haftalıkken gittim ama kaşıntı icin degil muaneye diye doktor çok iyiymiş kaşıntımda var dedim önce ast alt değerlere bakalım dedim 1 saat içinde cıktı ve bebek beni zehirlemiş acil sezeryana aldı korktum tabi bebek de oksijensiz kalmış dıgum yapalım10 gün oldu bebek hala küvezde agrım çok aşırı oldu başım dişim belim kesilen yer çok kötüydüm daha bugün kalktım ayağa