Yani oda yapmamak için beşik ve şifonyer alıyorsunuz geriye bi dolabı kalıyor onuda alın tam odası olsun. İlerde genc odası alırız diyorsunuz aynıları genç odasındada var sonuçta yatak hariç. İyi ki takım almısım en fazla 1 yıl boş durdu durmadı onun dısında odasındaydı oğlum. Şimdi 4 yasında sadece büyük yatak aldık o kadar :)