Happyasya Saadetgul bence normal sınırlarda dolap+aynalı şifonyer aldım çilekten 3500, beşiğine de 1000 tl gitti, fon perde 150tl halı daha almadım ama 5 bin normal yani (dolap ve şifonyer genç odası takımının)
Tuqbarsberen [silindi] benim gibi çok kıyafet almayı düşünmüyorsan yeterli oluyor valla 2 çekmece kıyafetlerini en fazla 3 giydi çok cabuk büyüdüü yepyeni duruyor yenidoğan kıyafetleri 🥰
[silindi] Tuqbarsberen kıyafet alırım diye düşünüyorum😂 ilk çocuk heyecanı daha alışverişine yeni yeni başladım bakalım. Ay çok teşekkür ederim yardımcı oldunuz
Tuqbarsberen [silindi] rica ederim ne demek küçük de olsa yardımım dokunduysa ne mutlu benim ilk hamileliğimde kimseden yardım görmedim herseyim acemiydi o yüzden size yardımım dokunmuş olması bni sevindirdi sağlıklı doğumlar diliyorum 🥰
Merve171214 Saadetgul Ben montessori çocuk odası takımı aldım ilersini düşünerek 4500 tuttu bi tane de sepet beşik aldım o da 400 tl ydi ama tüm herşeyiyle masrafı ıvırı zıvırı 9500 tutuo
Kbra_em Tuqbarsberen yatağımızı büyük aldık evlenip gidene kadar yatar büyük ihtimal :) diğer beşiktede 2.oğlum yatıcak nasipse :) peki siz 2 şifon yeri napıcaksınız yada tek dolap alanlar 2 dolabı napıcak genc odası alınca. En azından tek yatak değişimi daha mantıklı bence.
Tuqbarsberen Kbra_em ikinci evladım kullanacak kızımın beşiğini ve şifonyerini ben genç odası takımında da şifonyer almıcam dolap ve yatak alıcam odam küçük olduğu için 😊
Asellinaanesi Saadetgul tabi canım o konuda maddi durumunu filan en iyi sen bilirsin ama bende boş oda yok zaten benim yatak oda takımım biraz büyük ve parçası çok olduğundan oda çok dar oluyor diye gardırop ve sifonyer i çocuk odasına aldim odamı genişlettim inşallah kısmet olur da başka eve geçersem çünkü bu evim kira o zaman alacağım hemde daha az eşya taşımış olurum direk mağazadan gelir diye düşündüm sahsen