Buseninannesi_21 FatmanurAyz geçen haftalarda cikiyordu sanci bu hafta cikmadi ilk defa özellikle bu hafta cikmasi gerekirdi ya offf 😶
FatmanurAyz Buseninannesi_21 benım daha hic cıkmadı nst de ama benim hep olıyor agrım ara ara gecıyor beklemek cok zormus ya 😂
FatmanurAyz Buseninannesi_21 aynen benim doktorum da 40 a kadar bekleriz dedi normal istıyordum gönlümden gecen o ama bizim ıcın nasıl hayırlı olucaksa bebeklerımız ıcın 🙏🏻
Buseninannesi_21 FatmanurAyz iyi valla en azindan hemen sezaryen demediler kimisi 40 beklemeden hemen sezaryen diyor.
FatmanurAyz Buseninannesi_21 gonlum hep normalden yana devlette de genelde öncelık normale yonlendırıyorlar herahlde ya başı döneli baya oldu ama kanala giriverse bi
Ask_hosmus FatmanurAyz benimde o güne kadar öyleydi ummadığın an geliyo diyosun ki yalancı sancıdır ama düzenli gelince aha doğuruyorum diyosun😂😂
FatmanurAyz Ask_hosmus yaaa ınsallah 😂😂 kendi sancım olur ınsallaj sunci sancıdan cok korkyrm 😬 her agrıdan acaba gerçek agrı mi dıyırum ztn bakalım gece gunduz beklııyorum 😁
FatmanurAyz Ask_hosmus agrı girdi gene bak gecmedi hala ama cok şiddetli degıl işte hastaneye gitsem mi bilemiyorum ınsallah gerçektir yaa 😩 her seferınde bi umut 😂
Ozgetubaturkoglu Buseninannesi_21 40 haftalığız cinsiyeti kız hala gelmedi minnak kuş karın çevremde hafif regl sancısı gibi ağrılarım başladı bu akşam ama doğum sancısı olduğunu düşünmüyorum dayanılmayacak gibi değil çünkü bakalım bekliyoruz