FatmanurAyz Ask_hosmus agrı girdi gene bak gecmedi hala ama cok şiddetli degıl işte hastaneye gitsem mi bilemiyorum ınsallah gerçektir yaa 😩 her seferınde bi umut 😂
Ask_hosmus FatmanurAyz yok yok gitme sakın şiddetli olsun baya düzenli olsun öyle git ben evde çektim sancımı biraz valla çamaşır falan astım işlerimi hallettim öyle işte biraz evde çekmek daha mantıklı 😂
FatmanurAyz Ask_hosmus daha doğuramadım yaa 😅 nst de biraz sancı çıktı şükür alttan baktı 😬 1 cm kadar ancak dedi kendı agrım gelmezse cuma günü yatış dua et canım inşallah kendi agrım gelirde hemen Doğururum 😁🙏🏻
Ask_hosmus FatmanurAyz ayy inşallah kendi sancın la doğurursun bol bol merdiven çık in squat yap 1 hafta düzenli olarak yap ben öyle doğurdum 😂
Morvy Buseninannesi_21 ben henüz doğuramıyorum demicem ama benimde sonum öyle gözüküyor 37+4 haftalığım doktor senin doğumuna daha var baya diyor ne sancı çıkıyor ne bişey alttanda baktı açıklıkta yok halbuki ben kızıma 38-39 arası gel demiştim anasının sözünü dinlemeyecek galiba🥴
Buseninannesi_21 Morvy Bende 38 haftalikken doğar saniyordum ne gelen var ne giden 😂 39+1 olduk sadece 1 cm aciklik var 😒
Merve0648 Bugün 39hafta 5günlük olduk. Geçen hafta kilosu 3269du şimdi 3000kilo çıktı. Doktor obstetrik ultrason istedi ayrıntılı yani. Canım sıkıldı neden istemiş olabilir.