Sultan35 Buseninannesi_21 ne güzel maşalalh kilosu iyi gene benim ki 3700 olmuş doğum ne zamn belli değil bakalım inşallah 4 geçmez doktor aç kal bir şey yeme yoksa doğuramazsın normal dedi
Ask_hosmus Buseninannesi_21 bol bol yer sil ben evi temizledim arkasına egzersiz yaptım squat yaptım, emekledim, deve yürüyüşü yaptım sonra sıcak bi duş aldım uyudum gece doğum sancısıyla ve nişan gelmesiyle uyandım ve doğurdum😂😂
Zeliiiss Buseninannesi_21 Ahahha valla arada bir bende yapıyorum tek düşünen ben değilmişim 😂 yalnız olmamama sevindim 😂😂
Buseninannesi_21 Ask_hosmus Evelsi gün yer sildim bende elimle baya vajinam ağrıdı acıdı o günden beri yalanci sancilar geliyor. 😊
FatmanurAyz Buseninannesi_21 olmaz mi bizde her gece beklıyrouz yalancı agrılar olıyor hah dıyorum dogurcam herahlde ama yok nst de agrı çıkmıyor
Buseninannesi_21 FatmanurAyz geçen haftalarda cikiyordu sanci bu hafta cikmadi ilk defa özellikle bu hafta cikmasi gerekirdi ya offf 😶
Ask_hosmus FatmanurAyz benimde o güne kadar öyleydi ummadığın an geliyo diyosun ki yalancı sancıdır ama düzenli gelince aha doğuruyorum diyosun😂😂
nikoland Bende 39+0 an itibariyle 😭 geçen hafta doktor bu hafta gelir dedi tık yok maalesef yalancı sancılarla kandırıyo güzel kızım 🤷🏻♀️ Geçen gün bir iteledi içerden en az on dk hiç durmadan çıkacakmış gibi aha dedim sabaha geliyo maalesef 😄😄