mommasBoys BurcuGorkem benimde ekim sonu Allah nasip ederse 🥰 kapı süsü dağıtılacak hediyelikler masa aksesuarları gibi şeylerin siparişlerini birer birer vermeye başladım ☺️ Çikolata şekerleme bunlarıda sona bıraktım tabi daha erken
Yeni-anne4-02 Brckymk 32. Haftayız ama kilosu 1502 dün gittim kilo alması gerekiyor geriden geldiğini söyledi 😔
bilnazo68o arzubldk erken gelmesi dışında bir sorun yok şükür. Bende kız bekliyorum. Bitane oğlum var 2 yasında.. Dopumdan sonra yemeklik vs hazır koydunuz mu hiç pratik olması açısından fikir
arzubldk bilnazo68o yok valla hiç bişey koymadım kim ne bulursa yesin hiç uğraşamam sende kendini çok yorma 😂 zamanında gelir inşallah 🙏
Dilaraeslem bilnazo68o ayy ben hiç birşey atmadım difrize. Çok da misafir gelir görmeye artık birşekilde birşeyler yapıcaz inşaAllah
bilnazo68o hvvayldz27 hayırlısıyla alın kucagınıza. Normal doğum mu hepsi. Bemimde ikinci bebeğim normal gözüküyor
Esra1139 Brckymk ben eşimle yaptım eşiniz yardım etsin sizede hemen bitiyo minicik zaten kıyafetleri 🥺💕
Kykcirem Brckymk Çok şükür iyiyiz şu an Bi sıkıntımız yok👌🙏 Büyük eşyaları hallettik. Kıyafet ve emzik biberon gibi eşyalarımız kaldı
hvvayldz27 bilnazo68o evet ikisi de normal olmuştu şuan 30 haftadayim bakalım inşallah buda normal olur amin cnm inşallah
a_burcu_bur Brckymk bizimki sağolsun süs bebeği gibi yapmadı pek 😂 rahatı önemli diyip penye pijama takımları almıştı genelde. İşime yarayanları, beğendiklerimi aldım 🥰
Gokce_21 Brckymk 3.sezeryanım olacagı için tarıhı bellı,Rabbimde izin verirse 11 Ekim.3.oğlum oldgu içinde herseyı var sadece bi kaç parca kıyafet aldık.o kadar.herseyımız tamam 🥰