ZehrAras Bizimde ufak eksiklerimiz kaldı çoğu şeyi hallettik 28 + 4 teyim çantamız henüz hazır değil erken diye düşünüyorum
Azizinannesi2 Brckymk Herşeyi tamam sayılır bugün akşam kıyafetleri utuleyip hastane çantası hazirlicam kıyafetleri yerlestiricem bezini ıslak mendilini aldım tek eksiğimiz beşiğini süslemeyi düşünüyorum o kaldı başka eksik kalmadı düşünürsem bu arada 31+2 olduk
bilnazo68o Brckymk benim de normal, bakalım nasıl olacaknasıl ilerleyecek. İnşallah kolay doğumlar ımız olur sağlıkla bebeğimiz le eve geliriz 🌼
bilnazo68o arzubldk ya 🤗 sizde bir sıkıntı vae mı yani normaldir umarım herşey. Bakalım hangimiz ne zaman doğuracak. Kız mı erkek mi bebek. Bir de ilk mi
arzubldk Brckymk ağırlaşmadan bitirmek lazımmış valla 25te hepsi hazırdı şimdi hiç halim yok yapmaya 😂
hvvayldz27 Brckymk şuan sadece kıyafetler hazır evin temizliği var mobilyalar değişecek bekliyor okullar açılacak iki tane okula gidicek yavru var onların sitresi ayrı o kadar bunalmış durumdayim ki kaygı ve düşünmekten başıma ağrılar giriyor 🤦
arzubldk bilnazo68o şimdilik bir sıkıntı yok yarın 32 olacağız kontrolümüz var ilk benim daha erkek sizin nasıl 🥰
bilnazo68o arzubldk erken gelmesi dışında bir sorun yok şükür. Bende kız bekliyorum. Bitane oğlum var 2 yasında.. Dopumdan sonra yemeklik vs hazır koydunuz mu hiç pratik olması açısından fikir
BurcuGorkem mommasBoys hastane odası için nasıl hazırlıklar yaptınız ben de muhtemelen ekim sonu doğurucam 😊
mommasBoys BurcuGorkem benimde ekim sonu Allah nasip ederse 🥰 kapı süsü dağıtılacak hediyelikler masa aksesuarları gibi şeylerin siparişlerini birer birer vermeye başladım ☺️ Çikolata şekerleme bunlarıda sona bıraktım tabi daha erken
Ayselina Brckymk herseyimiz hazır gayet güzel gidiyor şükür doğum en geç 10 ekim dedi doktorum sabırsızlıkla bekliyoruz☺️☺️☺️