İlk doğumumda sancılarımla suyumla gittim 2cm açılmayla yatışım yapıldı, 3 gün sancıdan kudurdum yine de açılmam ilerlemedi. Her şeyi denedik ve olmadı, bebeğimin kalp atışları çok yavaşladı, suyumda gelmişti 3cmden öteye gitmedi açılmam sezaryene alındım 3 gün sonunda. 2019 Kasımdı, şimdi 2022 Marta denk geliyor doğumum bir sorun sıkıntı olmazsa inşallah evde son günlerimi bekleyeceğim ama risk varsa kesinlikle beklemem, günümü alır doğumumu yaparım🥲 Keşke Ssvd nasip olsa💓