Merhaba hanımlar 2 buçuk yıl önce oğlum 33+1 de mecburen sezeryan ile alındı şimdi 33+5 günlük kızıma hamileyim . Oğlumu doğururken 4 cm açılmam olmuştu ama oğlum küçük olduğu için kötü sonuçlarla karşılaşmayalım diye sezeryanla aldılar. Kızımı normal doğurmak istiyorum. Tabi hersey yolunda giderse. Benim gibi olup da normal doğum yapanlar varsa deneyimlerinizi paylaşır mısınız ?