Deryademyagiz merhabalar arkadaş sağolsun etiketlemiş doğum hikayemi okumuşsunuz. Devlet hastanelerinde de süreç çok farklı değil eğer doktorlar kabul ederse. Şöyle açıklayayım Ben şehrindeki devlet hastanesinde ne bey ile görüştüm seni takip eden doktor bunu desteklese bile doğumuna onun denk gelme ihtimali olmayabiliyor ve o anda acildeki Doktor buna izin vermeyebiliyor yani ben risk almam diyor. O nedenle önce şehrinizde gideceğiniz hastane’deki doktor ve özellikle ebeler ile konuşun bu hastane politikası bunu destekliyor mu buna izin veriyor mu hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama bazı hastanelerde bunun için özel bölümler varmış diye okudum burada. Yoksa Doktor size ve bedeninize izin verdikten sonra Özel hastanede devlet hastane hiç fark etmiyor. Vücut zaten nasıl doğum yapacağını biliyor. Ama dediğim gibi burada hastanenin onay vermesi çok önemli onu da ancak sorup araştırarak öğreneceksiniz.