Sltann İnşallah tekrar değerler yükselmezse olmayacak yatış, 37. hafta son olacak gebelik süreci için de 37+0a kadar bebek kendisi gelmek istemezse sezaryen doğum olacak. Çok şükür ultrasonda göründüğü kadarıyla gelişimsel olarak etkilenmedi bebeğim, inşallah doğum sonrası komplikasyonlar da olmaz 🤲🏻