Sltann cok teşekkür ederim şükür iyiyiz ama başka sıkıntılar yaşadık biz de. 37+5 de doğum yaptım ben kakasini yemeye başlamışken doğuma alındım her şey bir anda oldu ne olduğunu anlamak sonrasina alismam vs benm biraz zaman aldı.saglik ocağı safra asidi değerine bakmıyordu bizimki o değeri ihmal etme. Tansiyonunu da takip et yüksek tansiyon önemli ve hep olumlu ol stres yapma dua et bol bol bebisinle konus.gelisimi iyiydi bizimkinin kilosu haftasına gore uyumluydu.dogumdab 1 saar sonra oksijen verdiler 1 gün de yoğun bakımda kaldı şimdi de göbek fıtığı derdimiz var erken doğan bebeklerde genelde oluyormuş bakalm .rabbim daha büyük dert vermesin her halimize şükür;) karışık yazdım biraz sanırım kusura bakma ;) umarım yardımcı olmuşumdur;)