Sltann bana teşhis koyulduğunda 27+5 teydim, değerlerim aşırı yüksekti yüksek riskteydim. 3 gün hastanede yattım değerler düşme eğilimine girince de taburcu edildim, sık sık kontrole gidiyorum şu an 33+2 oldum. Karaciğer enzimleri değerlerim düzeldi, safra asidi değeri de riskli değerin altına indi ancak normal değere düşmüyor bir türlü. Kolestaz çıkması durumunda 37. haftadan fazla bekletmiyorlar doğumu gerçekleştiriyorlar.