UurSevdaYlmaz pamuksekerinannesi insaAllah kasmam😀 ilk ya nasil olucagini bilmiyosun ister istemez düşünüp korkuyo insan esimi tembihliyorum bide bana bisey olursa kızımıza iyi bak ilgilen kimseye muhtac etme diyorum oda gülüyor bu halime😀😀
Kivanclimerve Oglununannesi Benim 1 hafta onde gidiyormus o yuzden 38+1 de alicak yoksa bende 39 istiyordum bencede icerde ne kadar kalsa o kadar iyi
Tugbaumit Oglununannesi Son 19 ama bizimki sabırsız bu pazartesi mecburi sezeryanla alabilirler hayırlısı 👼🏻🙏
Kbrdmr93 Oglununannesi valla baş başlar ama ben korkuyorum normalden ya eşimde kesinlikle kabul etmem diyo normali kafam karışık😟 o konuda
Oglununannesi Kbrdmr93 benim üç kuzende ikiz doğurdu sezeryanla birinin 27+5 de erken geldi diğer ikisi 37 de alındılar canım