belizdoruk Oglununannesi canım bende 32+5 bugün ama doktorum 39 a kadar bekleriz dedi ilk doğum sezeryan olacak erken gelmezse bizim daha çok var 46 gün
KymetKaplan Oglununannesi 33 günüm kaldı 😊 normal doğum olucak sanırım ilk çocuk heycanı stresi korkusu her şeyi var üzerimde rabbbim sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🙏