gizem_bicak eserife bende duru granül sabun tozunu aldım hiç bir sıkıntı çıkmadı içindeki ölçekle makinenin deterjan gözüne koydum gayet güzelde yıkadı ben memnun kaldım yani
eserife gizem_bicak ben kullanım kısmında hata yapmışım bir de sizin yöntemle deneyeceğim kendi çamaşırlarımda 🙂
hepoyleolurzaten eserife İçinde ki ölçüsüyle koyuyorum ben ama tamamını değil ölçünün bi kısmıyla. Hassas programda 1 bucuk saatte de yıkadım, günlük’te 28 dakikada da ikisinde de 30 derece 800 devir hiç erimeme gibi bi durumla karşılaşmadım 🤷🏻♀️
eserife hepoyleolurzaten ben kullanım kısmında eritirken yanlış yaptım sanırım kalıp sabun gibi oldu çünkü 🙈 ikinci denemede yeniden erittim bu defa oldu 🙂
[silindi] eserife valla ilk başta narin programında yıkıyordum şimdi 60 dercede ön yıkamaya atıyorum bebeğim 4 buçuk aylık
eserife Tugce1803 eritirler hata yapmışız kalıp sabun gibi oldu çünkü almadığında sizlerin dediği gibi yaptım sorun kalmadı ♥️
eserife Kvsraykt ben hata yapmışım bir de kendi çamaşırlarımda eritmeden kullanacağım bakalım nasıl olacak 🙂
Seross10 eserife bende gebeyim Komşum kullanıyor onu ama leke hiç çıkarmıyor 😁 bende çözüm varsa önden önden bilinçli olayım dedim
Pirincveannesi eserife bemde suru granül kullanıyorum eeitme yapmadım makine aldı makineden kaynaklı olabilir bence bide garnül sabunlar totru bıraktığı için yıkadıktan sonra ekstra bide tekrardan durulamaya atın mutlaka
eserife Pirincveannesi direk koydum makine aldım. En son durulama yaptım tekrardan. Teşekkür ederim 🙂