eserife Herkese iyi akşamlar, bugün duru granül sabunu ilk defa denedim ama makine almamış ve erimemiş sabun. Sizler yıkarken bir ölçeğe ne kadar su kullanıyorsunuz? Nasıl bir yol izliyorsunuz ?
mucizem09_ eserife canim ben dalan ve duru almistim bugun bende denedim duruyu kesinlikle almadi 2 kere denedim ikiside haznede kalmis hatta alirken actim su geliyor ama sabun yapisik gibi olmus dalanla denedim onu hemen aldi
Ozlem23 eserife suda çözüp kullanabilirsiniz ben makine gözüne atınca granül biraz ileri doğru yayiyorum toplu durunca altı erimiyo çünkü
eserife Tugce1803 erittim, jel gibi oldu. Nasıl olması gerektiğini bilmediğim için doğru olduğunu düşündüm
Umbilik Matik olandan almadınız mı? Ben deterjan gözüne içindeki ölçekle koydum kısa programda yıkadığım halde bir sıkıntı olmadı.
Tugce1803 eserife ben eritiyorum öyle bir sıkıntı olmuyor🤷🏻♀️hızlı hızlı karıştırıyorum ama suyu dökerken
[silindi] eserife valla ilk başta narin programında yıkıyordum şimdi 60 dercede ön yıkamaya atıyorum bebeğim 4 buçuk aylık
Tugce1803 eserife Kaynar su dökerken bir yandan da karıştırıyorum ya da en son kapak kapatıp çalkalıyorum jel olmuyor eriyor hepsi
eserife Tugce1803 eritirler hata yapmışız kalıp sabun gibi oldu çünkü almadığında sizlerin dediği gibi yaptım sorun kalmadı ♥️
eserife Kvsraykt ben hata yapmışım bir de kendi çamaşırlarımda eritmeden kullanacağım bakalım nasıl olacak 🙂