Ben granül sabunları direk makinanın içine camasirlarin arasina koyuyorum azcikta makinaya tam erisin diye üstünede sıcak su koyuyorum sorun olmuyo bide beklemeye alıp yıkıyorum bebek camasırlarını daha iyi oluyo sanki dogunca kusmuktu kakaydı lekeleri daha kolay çıkar hem öyle bence 🌸