Avakado1 Hamileligimi ogrenmeden 3 gün öncesinde çok uykum gelmeye basladi akşam saatleri esnemelerim oluyordu 17.30 gibi sonrasında içime doğmus gibi 3 gün sonra test yaptim 23.45 te ve sonucu eşimle öğrendik hamileydim sabah yeni bir testle denedim aynı sonuç.Hafta sonu oldugu icin yakınımızdaki acile ciktik or a da kan tahlili verdim 3006 değerindeydi 4 haftalık hamileydim.6+4te doktora ciktik. Bende sadece uyku oluyor doktorumda 3 aya kadar yerleşme donemi olduğu için normal dedi sağlık ocağına gebelik takibi içinde gittiğinde ebe de ayni şekilde söylemişti. Sadece uykuyla anladım günüme varken 3 gün önce uykum gelmeye basladi ve 3 gün sonra gunumun olduğu için test yaptim sonuç 🐣 gunlerim zaman zaman değişiyordu zaman zaman düzenliydi hep not alıyordum unutmamak adına.(Okudugum bir doktor ve hemsire kitabinda unutmamak adina not alin diyordu ben en basindan beri aliyordum belli bir duzende olmadigi icin ve doktor size adet tarihini sorar ve birliktelik tarihini hatirlarsabiz hesaplama olmaz demisti adetin ilk baslangic gunuyle hesaplama yapiyorlar ) ayni ay icinde dusunup ayni ay icinde kalmak %15lik bir dilim icindeymis kitapta oyle yaziyordu,bizimde dusundugumuz de ayni ay icinde birlikte yol almisiz minigimle, 3 ay denemeden sonra %50 ihtimale doğru yol aliyormus 4 ay sonra kalanda oluyor kimi yakinim ovulasyon testiyle 1 sene icinde kalmisti ben test vs hicbir sey denemedim sadece diledik ve oldu . Evlenirkende 24 yaşımı gönülden dilemiştim eşimle ve 24 te evlendik bebek içinde 2 sene sonra düşünüyorduk o zamanda rabbimden diledik ve çok şükür oldu şuan sağlıkla ikimizde ilerliyoruz. Kusma bulantı hiç yaşamadım bu yüzden doktorum sansli ailelerdensiniz dedi sadece uyku oluyordu oda bebeğin gelişimi için faydalı, şuana kadar uslu bir minik dün ikili taramasında çok güzel sonuçlar aldık ultrasondaki değerler ile inşallah kan sonuçları da çok güzel cikicak dedi doktorumuz, bebis oynuyor hep eller ayaklar hareket halinde. Eşimle birlikte her kontrole gidiyoruz bu kontrolümüzde ailemde bizmleydi hep birlikte gördük bebegimizi 10 gun sonra tarama testinin sonucu gormek icin gittigimiz de cinsiyetimizi de ogrenecegiz cok hareketli oldugu icin gostermiyor kendni bir cikinti oldugunu soyledi doktorumuz bu hem kiz da hem erkek te bulunuyormus.Rabbim isteyen dileyen herkese aratmadan bekletmeden en güzel zamanda nasip etsin insallah 🙏