Enda 2 senelik evliyiz Agustosta 2 yidoldurduk.2.yilimizda dusunuyorduk 26 yasimda anne olmak en güzel dedik 24 te evlendik eşim 34 idi şuan 26yim 1 martta doğumum var 8martta 27yim inşallah yeni yaş yeni bir başlangıç. Mayıs ayına bebek düşünmeye başladık aynı ay içinde hamile kaldım, gönülden diledik ve oldu. Hamileligim gonlumdeki gibi gidiyor bulantı kusma hiç yaşamadım doktor ikinci kontrolumuz 7+4 te bundan sonra da olmaz sansli ailelerdensini dedi. Suan 12+3olduk.Düşünmeye başladığım ay folik asit kullanmaya başladım kitaplar aldım kitapta da 0.4 mg bebek için önerilen folik asit miktarı ben 5 mg ile başladım doktora çıkınca 0.4 mgden bahsettim 0.4 mg e geçtik 6+4 te. 11.haftaya geçince de omegalara basladik suan 12+3um bugün kontrolümüz vardı ikili taramamızı olduk ve her sey yolunda cok sukur cok guzel ilerliyoruz, bugünde vitamine başladım, folik asitle yol alan hamileligim 11.haftamda omegaya geçtim şimdi omega ve vitamin kullanıyorum buda doğuma kadar devam edicek, en başından beri guzel ilerlediği için bir takviye vermedi 3.ayda kullandigim ilaçlar bunlar, doktorumuz çok ilgli ilk öğrendiğimde kitaplar aldım okuyorum eşime bahsediyorum eşimde çok ilgli ve bilgli çok güzel bir hamilelik geçiriyorum, inşallah sizlerinde çok güzel gecer 🐣