Folik asit olarak folidoce kullanıyorum Eylül ayı değil bu ay bekliyorum adet gecikmem oldu ama şuan memleketimde koydeyim bulunduğum yerde eczane yok test alamıyorum ama kendimden eminim inşallah hepimiz hisslerimizde yanılmaz ve en kısa sürede gebe kalırız