ozgeecan9 Bfduam suan yok ağrım canım normalde dediğim gbi 12.gün oluyordu ve aşırı bir ağrı sağ kasıkta baya cddi derecede ertesi gün geciyordu
Bfduam ozgeecan9 değişiyor ay ay demek ki ağrı durumu. Kist olmuş muydu sende? Belki ondan ağrıyordur benim.
Hnd3535 ozgeecan9 12. Gün derken adet bittikten sonraki 12.gün mü yoksa aset başlangıcından mı 12.günmü
ozgeecan9 Bfduam yok hic kist durumu yaşamadım ben. En son gebeliğimde de böyle hic ağrım olmadan yumurtlama görmüştüm 11gün sonra test yaptım hamile olduğumu öğrenmiştim denk geldi muhtemelen
Bfduam ozgeecan9 inş ilk güzel haberleri senden alacağız, ilk yumurtlamayı gören olaraktan, çok amin 🤲
ozgeecan9 Bfduam ahh inşallah hepimizden en güzel haberler gelsin rabbim isteyen bekleyen herkesin kucağını sağ salim doldursun🙏🏼
Denizfdn narlinco canim esine sade turk kahvesi icir mutlaka sperm sayisini gucunu yukseltiyo ac karnina iliskiye girmeden once turk kahvesi icir
narlinco Denizfdn canım ben hamileyim zaten🎈türk kahvesi cinsiyet konusundada fark ediyor diyorlar sen cinsiyeti öğrendin mi?
Denizfdn Bfduam 1 2 saat once yemeklerden sonra mutlaka yapiyodum sabah kahvaltidan sonra yapiyodum 3 4 gunde bir
Denizfdn Bfduam ilk gebeligimde sonuc aldim 2 .ci gebeligimdede sonuc aldim ole zevkine kahve icerdi yapardim kalirverdim gebe bilmiyodum 🤣 2.cime 36 haftalik gebeyim simdi
Bfduam Denizfdn güzel bi vesile olmuş farkında olmadanda:) Az kalmış doğuma son haftalar ağırlık yattın mı kalkamama, bitecek inş hepsi.