Adet olamadim. Olursam insallah eylüle balıcam ben de ilk defa doktora görünecem dusuk sonrasi bir denemeden sonra. Benim ovulasyon testim her zaman 20. gunde pik oluyor. 22. 23. günlerde catlama oluyor. Adet de 37. gunde geliyor. Cok uzun geliyor bu surec. En gec 14. gunde yumurtlama gormek istiyorum😣