Sedaaaa2 Ekose9 tabi. Canım dogumdan sonra nereye gidipde kursa katılacan artk hayatn ondan ibaret olacak o ne derse o 🤣🤣😂 güzel bişey bence evladınız büyüyünce sen karnımdayken aldım ehlıyetı demek
Sedaaaa2 Nilya88 sakınıkan göze çöp batar derler ya o hesap resmen bende akışına bırakacam kullanırım bi yakın mesafe baktm sorun yok uzun mesafede giderm
Bskaymazz1 Sedaaaa2 Kendinizi iyi hissettiğiniz sürece sürün 😂 daha sonradan ağırlaşınca süremiyorsunuz😂😂
Gezegen_00 Ay ne olacak hamileyiz diye elden ayaktan kesilmedik ya sür gitsin ,sadece emniyet kemerinin fazla sıkmamasına dikkat et o kadar
Sedaaaa2 Glcn22 bende aslnda sizin kafadaym dogunca cocugumla gezerim die ama şimdide dolanaym bunaldm evde iki arkadasıma gideyim diyorum 😂
hugeeyedgirl Sedaaaa2 33haftamdayım, dedemin vefati üzerine 1200km ötedeki memlekete git-gel yapmak zorunda kaldım, dönüşte babam yoruldukça arabayı ben aldım. Gün içinde de lazım olursa sürüyorum, bir problem yaşamıyorum araç sürmekle ilgili 👀
hugeeyedgirl Sedaaaa2 kesitisiz sürebildiğim maksimum bir buçuk saat zaten, sonra ne olursa olsun çişim geliyor 😂😂 aynen, az az, kendinizi yormadan sürebilirsiniz
PurpleTail Sedaaaa2 34 haftalığım kullanıyorum, ama arabaya bişey düşürmemeye çalışın zira eğilerek alınmıyor😅
Sedaaaa2 hugeeyedgirl 1 bucuk saatte iyiymiş maşallah 😂😂burda okuyorm da çişi gelecek die millet dışarı çıkamıyor 🤣
Aslihan2 Sedaaaa2 yaaa yorumları okuduktan sonra kahkaha attım ben daha 6 haftalık falanım eşim vermiyor bisey olur düşer vs diye 😂 2.viteste kullanıyoruz resmen korkudan bundan sonra beni kimse tutamaz sürerim 💃🤣