Zuhranas Sedaaaa2 ben bugün ehliyet sınavına girdim kaç gündür ona hazırlanıyorum bi sorun olmadı 24 haftalığım benimde bildiğim son zamanlarda sıkıntı oluyor oda göbüsten dolayı
Seda_nrr Sedaaaa2 Kuzum ilk aylarda sür sürebildiğin kadar 😂 ben 8.ayımdayım dün bi havalimanına gittim bir saat yol gelirken eşime verdim karnım kasıldı çok bebek toplandı kullanamadım
Seda_nrr Bgmnfrtiti karnınızda kasılma bebek toplanması oluyormu 😢 ben 33.haftadayım dün bir saat yol gittim karnım çok kasıldı bebek çok toplandı
Sedaaaa2 Bskaymazz1 bende sürecem valla 3 ayımın bitmesne 2 hafta var ben hani ilk üç ay sürümem nolur nolmaz diyordum da yok sürcem 😂
Dunyabebek Sedaaaa2 mide bulantısı ilaclarini kullananların araba kullanılması önerilmiyor sersemlik yapıyor uyku getiriyor diye
Sedaaaa2 Dunyabebek bulantı hapı iki kere falan kullandım ben hep uyku yaptı bi malladım sonra bi dahada içmedim zaten
Arenn ilk gebeligimde sabah dogumum vardi ben gece arabayla geziyordum koca karnimla :))) hic zarari olmadi hatta dogumdan 1,5 ay sonrada bebegimi araba koltuguna koyup gezdim :) sur surr araba candir
Nilya88 Sedaaaa2 öyle oluyor 3 aydan sonra salıyosun artık o kadar çok araştırıyordm ki herşeyi annem dediki yeter artık çok bilmek dr iyi bişey değil akışına bırak normal yap herşeyi sonra bi rahatladım saldım gitti
Bskaymazz1 Sedaaaa2 Kendinizi iyi hissettiğiniz sürece sürün 😂 daha sonradan ağırlaşınca süremiyorsunuz😂😂
zippirana Sedaaaa2 ilk kizima 4 aylik hamileydim ehliyetimi aldığımda simdi 35 haftaligim doktorum uzun yolu yasakladı sadece erken doğum riskim oldugu için ama onun haricinde hergun trafikteyim kızımın okulu gezmesi derken. 😂😂
Linaeliff Sedaaaa2 kiz nolucak ben hamileligimin başından beri kullanıyorum 28.haftadayim😅doktora sorduğumda sen eşinden daha dikkatli kullanırsın sarsmazsin bebegi bana kalsa doğuma gelirken bile sen sür deyip gülmüştü 😂
Sedaaaa2 Glcn22 ya bende ondan korkuyorum şimdi ben araba surerken yanımda kimse olmucak tek kullancam bişey olurda mal gibi kalırsam Allah korusun bilmeden bişey yaparsam die korkuyorum
Glcn22 Sedaaaa2 6yıldır kullanıyorum araba ama hamilelik dönemimde toplasan 3 kere kullanmışımdır ne olur ne olmaz aniden kramp giriyor bebek hareket ediyor kasılma oluyor korkuyorum oğlum gelsin bol bol gezicez onunla 🤷🏻♀️👼🏻😂
Ekose9 Sedaaaa2 vallaha bende ehliyete yazıldım hamileyken düşün doğumdan sonra alması zor olur vakit olmaz diye 😀😀
Sedaaaa2 Ekose9 tabi. Canım dogumdan sonra nereye gidipde kursa katılacan artk hayatn ondan ibaret olacak o ne derse o 🤣🤣😂 güzel bişey bence evladınız büyüyünce sen karnımdayken aldım ehlıyetı demek
Sedaaaa2 beyza1234 çok iyi ya 😂😂😂 dogumada gittik beraber bende dıyorum dogum anı eşim evde olmazsa kendi arabama atlar giderim onuda ararm hastanedeym gel die hem eşim çok panik en azından rahat ederim yolda 😂
beyza1234 Sedaaaa2 yok doğum anı yinede taksi teecih edin siz :) riske gerek yok kullanırken ani gelem bi sancı tüm kontrolunuzu bozar Allah korusun 😅
Sedaaaa2 Glcn22 bende aslnda sizin kafadaym dogunca cocugumla gezerim die ama şimdide dolanaym bunaldm evde iki arkadasıma gideyim diyorum 😂
Sedaaaa2 Nilya88 sakınıkan göze çöp batar derler ya o hesap resmen bende akışına bırakacam kullanırım bi yakın mesafe baktm sorun yok uzun mesafede giderm