16 gün sonra doğuruyorum hala kullanıyorum 8,5 aylık olana kadar motorda kullanıyordum motorum arızalandı ustam ben doğurana kadar yapmıyor :) ailemizin şöförü benim eşim kullanmaz iş başa düşüyor yani motoruma ağşığım ama araba kullanmaktan da nefret ederim