NurCeren00 Sedaaaa2 29.haftadayım ilk günden beri kullanmaya devam ediyorum. 🌸 uzun yol bile yaptım 😂 bulgaristana yük taşıdım 😁😁
b_e_b_e 7aylıgız şimdiye kadar hep sürdüm (herhangi bi sıkıntım yoktu yada riskli durumum) Hemde şoförlüğüm iyidir bayaada deli sürerim😅 ama bugün itibarı ile boşluktayım arabamın sabah devrini verdim sattık🥺
beyza1234 Sedaaaa2 ilk günden beri aktif kullanıyorum 37 haftalıgım hala kullanıyorum muhtemelen doguma kendi kendimi götürcem bigün tepesnde sancım tutacak 🙄😂
Sedaaaa2 beyza1234 çok iyi ya 😂😂😂 dogumada gittik beraber bende dıyorum dogum anı eşim evde olmazsa kendi arabama atlar giderim onuda ararm hastanedeym gel die hem eşim çok panik en azından rahat ederim yolda 😂
Glcn22 Sedaaaa2 aktif olarak çok kullanıyordum normalde ama hamile kalınca çok kullanmamaya çalışıyorum ayaklarıma kramp giriyor aniden zaten oğluşumun eli kulağında en son tatilde otobanda kullanmıştım 🤷🏻♀️
Sedaaaa2 Glcn22 ya bende ondan korkuyorum şimdi ben araba surerken yanımda kimse olmucak tek kullancam bişey olurda mal gibi kalırsam Allah korusun bilmeden bişey yaparsam die korkuyorum
hepoyleolurzaten Sedaaaa2 son aylarda biraz zor oluyor kemer konusundan dolayı 🤷🏻♀️ sürebilirsiniz 🥰
iremcannn1907 Sedaaaa2 valla 6. Ayımdayım her yere gidiyorum 😂 hiçte bırakmayı düşünmüyorum göbeğim direksiyona değip engel teşkil etmediği sürece sorun yok 😂
Ozlem23 Sedaaaa2 karnın sismemisken kullan tabi ne olacak ilerde daha zorlanirsin zorlanmazsan ilerdede kullanabilirsin bence
eebru- Sedaaaa2 son ayda sürdüm sezeryan oldum 10 günlükken tekrar sürmeye basladim dikişli halimle. Bence araba çok sarsmadikca sıkıntı yok ha yolcu koltuğu ha şoför koltuğu
Drf Sedaaaa2 ay benim ehliyetim yok tam ehliyete niyetlenmiştim gebelik başladı şimdi biraz kötüyüm iyi olayım almayı düşünüyorum bu süreçte😬