Elifkubi insan moralini çok bozuyor. Bende yaşadım aynısını Kendimden biliyorum. Hem doğum psikolojisi bir de doguma yakın grip olmak valla insanı sinir krizine sokuyor. Cünkü tam güç depolayacagimiz zaman gücümüz gidiyor. İnsanın ıkınmaya hali kalmayacak yani. Birde salgın mi var ne anlayamadım herkes bir grip nedense. Bende kendimi çok korumaya çalıştım ama yine yakalandim yine yakalandim şükür daha yeni yeni toparlaniyorum iste. Bide hareketsizlikten sürekli yattigimizdan. Cocuk dogacaksa da dogmicak valla kursağıma kadar çıktı cocukk. Bende bii kaç hareketler yapmaya başlıcam artık