Cennet-polat Simges16 benim heryerimde kaşıntı kan falnda verdim temiz çıktı duramıyorum hiç geceleri özellikle uykumdan kalkıyorum doktor ilac faln da önermiyor bitane yazdılar oda kullanmanı tavsiye etmiyorum mecbur kalmadıkça dedi dayanamıyorum ama bişey olursa diye korktuğum için kullanmıyorum
Simges16 Cennet-polat kıyamam yaa çok geçmiş olsun, çok zor kaşıntı bi de tüm vücut diyosunuz Allah kolaylık versin 😔🤲🏼
Buseninannesi_21 Simges16 Gece kasikta ve bel de sanci girdi cikti iki kere cok acılıydı 1 saat önce de ince ince bele ve ayağima sanci girdi cikti yavas yavas gösteriyolar kendilerini. 😁
Eylem_kaya07 Bu gece 39 haftalık oluyoruz ne açılma ne gerçek sancı ikisi de yok . Bebek dün doktora gittiğimde kafasının birazını kanala koymuş dedi 😂 bende doğuramıyorum 😂 kız doğurursan yarına bana yaz etiketle bende post açayım ona göre 😂🐦
Simges16 Eylem_kaya07 ay hadi inşallaah, yarın sabah yazıyomuşum doğuruyorum diye 😍 bu da tutarsa bu totem herkesin işine yarar benden söylemesi 😂
Eylem_kaya07 Buseninannesi_21 Kız biz seninle beraberiz bende yalancı sancılar bel ağrısı ishal dışında belirti yok sende ki belirtiler ne?
Buseninannesi_21 Eylem_kaya07 Gece kasikta ve bel de sanci girdi cikti iki kere cok acılıydı 1 saat önce de ince ince bele ve ayağima sanci girdi cikti yavas yavas gösteriyolar kendilerini. 😁
Eylem_kaya07 Buseninannesi_21 ee hastaneye gittin mi 😂. Benden önce doğurma sakın aynı gün doguracaz inşallah 😂💜
Aybkezr fatmArslan06 Hastaneye gittin mi bekliyormusun dedim canım birde Nisan bir kere mi geliyor arkasida geliyormu demek istemiştim aslında bir nefeste kurtulursun ins sağlıkla kucağına al
fatmArslan06 Simges16 o karar vericek annesi benim ki gibi uyuşaksa uyuyup duruyorsa keyifliyse beklersin