Simges16 Bu postu açanlar ertesi güne doğuruyomuş, bende totem yapiyim kızlar, 38+0 ne açılma ne bi belirti vardı en son, inşşşşallllaaah hepimiz hayırlısıyla tez zamanda doğururuz, bendee. 😍🥰
fatmArslan06 Simges16 doğurmadım diyosun daha doldurmamışsın gününü 38 diyosun ben 40+4daha bugün nişanem geldi ne bu acelenn😂
Cennet-polat Simges16 evet geçmiyor bide bende bir kaşıntı var dayanamıyorum 1haftadir ilaç ta vermiyorlar bebek kanalada girmedi bile daha çabuk gelse kasintidan delircem ☹️
Simges16 Cennet-polat ayyy o bende de var ama çatlak kaşıntısı galiba deliricem kaşımamak için kendimi zor tutuyorum çatlamasın diye 😕
Elifkubi Simges16 38+5 ten sesleniyorum 🤗 bende bian önce dogsun istiyordum ama maalesef grip oldum diyorumki allahim once iyilesim sonra gelsin bebis
Simges16 Elifkubi amiin, inşallah, aman sağlıklı gelsinler de ne zaman gelirse gelsinler bizim ki laf işte 🤭
Bsrakya Elifkubi aynı şeyden muzdaribiz. Ben de 37+6 gunken grip oldum. Simdi 38+2 olduk ve yeni yeni atlatiyorum daha. Gercekten hamileyken grip olmak çok kötü her sabah ağladım sinirimden ya. Ya dogurursam hemen ben bu halde nasıl doğurcam diye kafayı yiyordum sürekli sıvı tüket. Cok cok su iç. Ben hep sıcak su limon sıktım onu içtim. Dusa gir sürekli insallah atlatırsın hemen
Simges16 Ya daha var tabi ama 40 ı beklemese annesini üzmese şöyle kıyıdan kıyıdan gelse artık, çooookk sıcak çok ağırım 🥲🥲🥲 @fatmArslan06
fatmArslan06 Simges16 o karar vericek annesi benim ki gibi uyuşaksa uyuyup duruyorsa keyifliyse beklersin
Cennet-polat Simges16 benim heryerimde kaşıntı kan falnda verdim temiz çıktı duramıyorum hiç geceleri özellikle uykumdan kalkıyorum doktor ilac faln da önermiyor bitane yazdılar oda kullanmanı tavsiye etmiyorum mecbur kalmadıkça dedi dayanamıyorum ama bişey olursa diye korktuğum için kullanmıyorum
Eylem_kaya07 Buseninannesi_21 Kız biz seninle beraberiz bende yalancı sancılar bel ağrısı ishal dışında belirti yok sende ki belirtiler ne?
Kader_044 Bende 39+4 oldum bır türlü gelmedı dün ıkı damla kan lekesı gördüm daha degısen bırsey yok gelmedı bır türlü