Mgokkilicc Deletedmom93428 Tansiyonum var ya o yüzden biraz korkuyoruz gidip bir muayne olsam eğer sancım nst de düzenli çıkmazsa gelirim evime 🤭 gerçi bir de hiç sancı cikmiyormus her şey psikolojikmis shdhdh
Mgokkilicc Deletedmom93428 🤣🤣 Geçen kontrole gittim tansiyonum biraz çıkıyor bu aralar dedim hemen yatırmak istedi doktor çok korktum 🤣🤣 bir anda dogurayim inşAllah ya 🤭 gitsem dese 4-5 cm açılma var diye ne mutlu olurum 🤣
Deletedmom93428 Mgokkilicc ya bu yatırma işi ne ya ne yatırması 🤣🤣bende bir an önce doğurmak istiyorum 🤦♀️ kız hadi bi gt 5 6 cm açılma desnler🤣🤣
Deletedmom93428 Mgokkilicc oooo kız tansiyonun çok yüksek bencd bir git ben 14/9 oldum bir kez ssğlık ocapı apar topar hastaneye yolladı
Mgokkilicc Deletedmom93428 Benim kronik olduğu için pek 15 lerde bir şey yapmıyorlar malesef ama artık dayanamıyorum bu kadar yükselmesine 😔
Deletedmom93428 Mgokkilicc nasıl bir şey yapmıyorlar yüksek tansiyon bebişi etkiler canım protein kaçağın falan mı vardı
Mgokkilicc Deletedmom93428 En son 24 saatlik idrarimda 230 larda çıkmıştı sanırım alt sınır 300 müs bir sorun yok dedi ama rutin idrarda +++ çıktı protein anlamadım bende bir şey demediler
Deletedmom93428 Mgokkilicc ay alt rutin 300 müymüş ay için rahat etti bende de 60 değerinde çıktı endişekenmiştm doktorda var dememişti yani değer az saymıyoruz demişti ondanmış demek🤦♀️ ama tansiyonuns dikkat et canım yüksek çünkü çok geçmiş olsun
Mgokkilicc Deletedmom93428 Evet ben iki kere 24 saatlik idrar topladım ilki 306 çıkmıştı ikincisi 230 falandı galiba ikisinde de bir şey demediler bir sıkıntı olmadı 🌝 60 çok iyi bebişim 😘 dikkat ediyorum da işte keyfine göre çıkıyor gıcık şey 😐
Deletedmom93428 Mgokkilicc evet seninki azcık yüksek ya 🤦♀️ama işte o da tansiyon yapıyor işte🥺Allahım sağ salim kucağına al inşallah canım benim 🥳
Mgokkilicc Deletedmom93428 Ay inşAllah ya hepimiz sağlıkla bebeklerimize kavusalim çok merak ediyorum artık kime benziyor nasıl bir şey djdjjd
Mgokkilicc Deletedmom93428 Benimde sanırım gün yaklaştıkça böyle oluyor insan 🤭 benim birde çok fazla insanımda yok annem Almanya’da burda abimle yengem falan var ama her zaman da gidemiyorum anne olmayınca sürekli birlik olunmuyor malesef canım sıkılıyor artık 🤣🤣
Deletedmom93428 Mgokkilicc bemmde hiiç kşmsem yok🤦♀️🤦♀️ annem 12 saatlik yolda kaynana kayınpeder yok 🤣hangi şehirdesn canım🤣
Mgokkilicc Deletedmom93428 Yaaa kurumuş boğazım calsinlar arkadan bize anca o gider şuan ahahhahah 🤣🤣🤣🤣 İstanbul Sultangazi sende geçen gaziosmanpasadaydin sanırım 🤭