Benim doktorum çatı muanesi yapmıyor😁 zaten çnceşk her zaman normal doğum. Asıl bebeğin geçeceği içteki alan ölçülemiypr,muane edip de dıştaki alanda ufal bi darlık görüp seni strese sokmaya gerek yok sen egzersizleri yap,perine masajına devam et inşallah normal olacak dedi😅 yani dar geniş lafları bile gebeyi strese sokar,muane rahatsız eder. Bu tip şeylere gerek yok dedi.