Mgokkilicc hayır yapıyorlar ben her zaman gittiğim bir hastaneye gitmedim. İshal kusma şikayetiyle normal acile gittin orda serum yedjten sonra kadın doğuma yönlendirdiler aciline kadın bana çatala geç dedi şsşırım ama geçtm o esnada akttan muayene etti sonra çatı muayenesi yaptı. Mesela devamlı gittipim hastaneye sormuştum yapuyor musunuz diye evet doğumhaneye geçince yapıyoruz demişlerdi