Kdk seni yureklendirdigime cok sevindim🥰 bende ilk hamileligimde hastanede gebelik kursuna gittim cok guzel bilgiler edindim tek basima buyuttum bebegimi. Orda surekli normal dogumun yararlarindan bahsettiler anne sutunun faydalarindan cok sukur dedikleri herseyi uygulamak nasip oldu bana normal yaptim ve 22 ayliga kadar emzirdim cok memnun kaldim kurstan onume gelenede normal doguma bende teşvik ediyorum. Elbetteki zorluklari var bi canli getiriyoruz dunyaya aciyi cok buyutmemek lazim bebek gelince hersey bitiyo mis kokusunu da cekince herseye degersin diyosun 🥰